Fem bra spellistor med barnmusik på Spotify


Letade efter spellistor för barnmusik på Spotify, och det fanns det gott om, men jag hittade ingen sammanställning på nätet, så här kommer den!

Jag har helt enkelt valt ut ett fåtal spellistor som mina barn gillar och som jag står ut med att lyssna på.

Har du förslag på listor jag missat så tipsa mig nedan i kommentarsfältet så lyssnar jag och adderar om jag tycker det verkar vara en bra lista.

Du klickar bara på titeln av spellistan för att komma till den. Glöm inte att tryck "följ", om du gillar listan så du inte missar när listan uppdateras.

Fem spellistor med barnmusik på Spotify

  1.  Barnlåtar om djur
  2.  Astrid Lindgren-sånger
  3.  Roliga barnvisor om kiss, bajs, pruttar och andra hemskheter
  4. Tramsiga och roliga Jullåtar 
  5. Barnmusik Glad Upbeat

 Mycket nöje!

/Per

 

-------------------------------------

Om du gillade, avskydde, beundrade eller hånskrattade åt det här inlägget, tipsa om det på Facebook, twittra eller mejla vidare genom knapparna nedan, så är du snäll! Ja, eller varför inte kommentera? Du vet kanske än mer om ämnet?! Mvh Per

Kommentarer