Hur kan jag skapa eget sommarjobb?

Det går att fixa ett sommarjobb, men jobba åt dig själv!

Du måste inte ringa runt och fråga en massa företag eller tjata på vänner att de ska höra med någon åt dig för att du ska få en chans att få ett jobb, här tipsar jag om några olika jobb som du styr själv över. En del kräver för kunskap, andra lär du dig här efterhand.

Läs tipsen:

Blogga som sommarjobb (bygg dina egna nisch-sajter):

 Hur skapar jag mitt eget sommarjobb?
Hur skaffar jag inlänkar till min blogg?
Vad ska jag ha för innehåll på min blogg?



Bli gatumusikant som sommarjobb:

Vart lär jag mig gitarr?
Vilka låtar ska jag spela som gatumusikant?
Hur kan jag tjäna mer pengar som gatumusikant?

Skriv texter till andra:

Hur funkar 50-lappen?

Fler sätt att jobba åt sig själv som sommarjobbare:

Samla pantburkar
Tjänster som sommarjobb
Tjäna slantar på loppis


----------------------
Om du gillade, avskydde, beundrade eller hånskrattade åt det här inlägget, tipsa om det på Facebook, twittra eller mejla vidare genom knapparna nedan, så är du snäll! Ja, eller varför inte kommentera? Du vet kanske än mer om ämnet?! Mvh Per

Kommentarer